medewerker callcenter
Functieomschrijving
Door te werken met veel verschillende klanten heb je dagelijks afwisseling in je werk. Je houdt je bezig met het oplossen van storingen en vragen omtrent facturatie van voorschotten, jaar- en eindafrekeningen. Je werkt samen met onze enthousiaste financieel administratief medewerkster en onze officemanager. Zo krijg je de nodige ondersteuning en is er altijd de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen. Jouw nieuwe werkplek is een modern kantoor waar nagenoeg aan alles is gedacht. Verder is er altijd de ruimte om mee te bouwen aan de verdere groei van Duurzaam Opgewekt. Je loopt zo bij iedereen binnen en kan zeggen wat je denkt.
Wat je concreet gaat doen:
- Je beantwoord zelfstandig gebruikersvragen van klanten via e-mail en telefoon;
- Je geeft instructies aan klanten naar aanleiding van vragen over onze energieleveringen;
- Je stelt verbeteringen vast in onze dienstverlening;
- Je dient zeer discreet om te gaan met de toevertrouwde informatie;