Medewerker KCC sociaal domein parttime

Kom in contact met een voordelig callcenter

Medewerker KCC sociaal domein parttime

16 september 2020 Klantenservice 0

Voor het KCC van de gemeente Apeldoorn zijn we op zoek naar een ervaren callcenter medewerker die voor 32 uur in de week aan slag wilt binnen zowel het domein algemeen als sociaal. Je wordt multiskilled ingewerkt op telefonie binnen deze twee domeinen. Laat je zien dat je echt de allround medewerker KCC bent die wij zoeken, zit er mogelijk in de toekomst ook ruimte om op andere klantcontact kanalen aan de slag te gaan waaronder het klantontvangst, de infobalie en e-mail en social media.

Nu zoeken we iemand die gelijk kan starten op de skill telefonie. De vragen op het gebied van het domein sociaal betreffen de participatiewet, minimaregelingen en schuldhulpverlening. Je geeft antwoord op vragen zoals: Wanneer is de uitbetaling van mijn uitkering? Wat kan ik doen bij acute financiƫle zorgen? Ik ontvang een uitkering op grond van de Tozo-regeling, hoe kan ik wijzigingen doorgeven? De vragen die binnen komen op het domein algemeen hebben betrekking op meldingen openbare ruimte, hulp bij het maken van een afspraak en overige vragen inzake projecten in de stad bijvoorbeeld. Je geeft antwoord op vragen zoals: Hoe kan ik melding doen van een kapotte lantaarnpaal? Kunt i voor mij een afspraak inplannen voor het aanvragen van een rijbewijs? Kunt u achterhalen wanneer ik antwoord op mijn e-mail kan verwachten?

Indien nodig schakel je met de 1e medewerkers aanwezig op de werkvloer (die dienen als vraagbaak en coach), de senior of met collega’s van de vakafdelingen om een correct antwoord te geven.