Manager Customer Service

Kom in contact met een voordelig callcenter

Manager Customer Service

16 september 2020 Klantenservice 0

De functie.

Als Manager Customer Service heb je een proactieve instelling met oog voor kwaliteit en geef je leiding aan ongeveer 60 tot 80 Customer Service medewerkers. Daarnaast ben je onderdeel van het MT van MyParcel en werk je in een informele omgeving waar naast hard werken ook plezier een belangrijke rol speelt.

Jouw werkzaamheden.

  • Je stuurt dagelijks de Customer Service afdeling aan, welke is onderverdeeld in vier branches: New Customers, Health, Fashion & Overig en Home & Garden en Fragile.
  • Je geeft direct leiding aan 4 teamleiders en indirect aan 60 tot 80 Customer Service medewerkers.
  • Je bent verantwoordelijk voor de gehele operationele performance van de Customer Service afdeling. Je bekijkt en analyseert de kwantitatieve en kwalitatieve resultaten. Je stuurt data-driven, maar houdt daarbij ten alle tijden de mens achter de cijfers in het vizier.
  • Je bent continue op zoek naar manieren om de operatie beter, slimmer, efficiënter te laten werken. Je zet verbetertrajecten op en zorgt dat deze geïmplementeerd worden.
  • Je weet als geen ander hoe belangrijk het is om resultaten te verbeteren door mensen te motiveren en te ontwikkelen.
  • Klantvriendelijkheid en het zoeken naar de juiste oplossing zijn de belangrijkste pijlers van MyParcel. Je stimuleert je teamleiders/medewerkers om de klant zo goed mogelijk te bedienen en de verwachtingen te overtreffen. Klanttevredenheid is immers een van de belangrijkste targets van de branches.
  • Je motiveert, inspireert en hebt oog voor individu en teamproces.