Callcenter Medewerker
Wat ga je doen?
Als customer service representative voor het coronatest afsprakennummer zul je dagelijks gebeld worden door mensen die een afspraak willen maken om zich te laten testen op het coronavirus. Het is aan jou om een aantal vooraf geformuleerde vragen te stellen. Mocht iemand aangeven klachten te hebben die passen bij het coronavirus dan kun je met mbv het beschikbare registratiesysteem een afspraak inplannen.
Het beantwoorden van vragen over het coronavirus (in welke vorm dan ook) of andere medische vragen, behoort niet tot jouw verantwoordelijkheid. Wel zullen de mensen die negatief getest zijn ook door jou worden gebeld (happy call) met het goede nieuws dat zij op het moment van de testafname niet besmet waren met het coronavirus.
Je werkt vanuit huis, met je eigen laptop of pc. Het maakt dus niet uit of je bijvoorbeeld in Leeuwarden, Heerenveen, Sneek of Drachten woont. Je krijgt een headset en token (om in te kunnen loggen) thuisgestuurd. Belangrijk is dat je beschikt over een ’thuiskantoor-omgeving’. Die stil en vrij van afleiding is. Je scherm mag niet zichtbaar zijn voor anderen en van buitenaf. Verder heb je in ieder geval een bekabelde internetverbinding, zodat eventuele storingen met wifi geen invloed hebben op je verbinding.
Je werkt volledig parttime of fulltime vanuit huis en doet dat middels een Bring Your Own Device (BYOD) constructie.