Technical support engineer
Functieomschrijving
Wat ga je doen?
Jij bent ons eerste aanspreekpunt voor alle (technische) vragen van onze klanten, zowel per e-mail als telefonisch. Je analyseert problemen en lost ze zo snel mogelijk op of legt de klant uit welke actie nodig is. Indien nodig escaleer je een issue naar 2nd level tech support of verwijs je een klant door naar Customer Success voor een advies over hoe ChannelEngine succesvol te gebruiken. Je monitort issues van binnenkomst tot oplossing en houdt de klant natuurlijk goed op de hoogte van de status. Ook doe je proactief voorstellen voor algemene technische verbeteringen om soortgelijke issues in de toekomst te voorkomen. Je creëert en onderhoudt interne documentatie over hoe te dealen met veel voorkomende technische issues en problemen.
Jij bent ons eerste aanspreekpunt voor alle (technische) vragen van onze klanten, zowel per e-mail als telefonisch. Je analyseert problemen en lost ze zo snel mogelijk op of legt de klant uit welke actie nodig is. Indien nodig escaleer je een issue naar 2nd level tech support of verwijs je een klant door naar Customer Success voor een advies over hoe ChannelEngine succesvol te gebruiken. Je monitort issues van binnenkomst tot oplossing en houdt de klant natuurlijk goed op de hoogte van de status. Ook doe je proactief voorstellen voor algemene technische verbeteringen om soortgelijke issues in de toekomst te voorkomen. Je creëert en onderhoudt interne documentatie over hoe te dealen met veel voorkomende technische issues en problemen.