Sales en Service Medewerker
Functieomschrijving
Sales & service medewerker
BrightPensioen, challenger in de financiële sector, groeit hard. Daarom zoeken wij enthousiaste en energieke collega’s als eerste aanspreekpunt voor onze (potentiële) leden. Dankzij jou krijgen zij een perfecte klantbeleving.
- Image
Wat is je rol?
Je hebt een belangrijke rol in de eerste klantervaring van nieuwe leden van Bright. Je draagt zorg voor een perfecte klantbeleving in het aanmeldproces, zowel administratief als telefonisch. Daarnaast beantwoord je alle vragen van nieuwe en potentiële leden. Hiervoor duik je de materie in en leer je van ervaring van de collega’s om je heen.
Door de verschillende werkzaamheden, worden meerdere talenten benut. Persoonlijkheid en een klantgerichte houding vinden wij belangrijker dan jouw studieachtergrond (hbo/wo). Wij verwachten oprechte betrokkenheid bij BrightPensioen en Bright-leden. En dat je steeds weer op zoek gaat naar mogelijkheden om onze dienstverlening te verbeteren.
Wat zijn je taken?
- Nieuwe leden verwelkomen
Wij vinden het belangrijk om nieuwe leden persoonlijk welkom te heten.
- Vragen beantwoorden
Zowel van bestaande als van potentiële leden. Telefonisch, per e-mail of via de chat.
- Informatie (van leden) verwerken
Je zorgt ervoor dat (potentiële) leden in onze CRM- en administratiesystemen terechtkomen.
- Know your client procedure uitvoeren
Aangezien het belangrijk is dat we weten van wie we geld beheren.
- Dienstverlening verbeteren
Je denkt actief mee over hoe we de dienstverlening en klantbeleving kunnen verbeteren.
- Meewerken aan procesverbetering
En je signaleert verbeterpunten vanuit het klantperspectief.
- Meedenken over documentatie
- Potentiële leden enthousiasmeren
Je benadert (telefonisch) potentiële leden om vragen te beantwoorden en ze te enthousiasmeren.