Customer Services Officer
Functieomschrijving
image
Customer Services Officer
Ter versterking van ons Customer Services team in Zwolle zijn wij op zoek naar een energieke en klantgerichte Customer Services Officer. In deze dynamische rol ben jij de link tussen de klant en de organisatie.
Wat houdt de functie in?
- Tijdig en accuraat invoeren en begeleiden van verkooporders, van intake tot facturatie;
- verzorgen van diverse after sales activiteiten, zoals intake en opvolging van klachten, begeleiden van retourprocedure, creditnota’s etc.;
- tijdig signaleren van knelpunten in uitlevering van de verkooporders. Signaleren van tekorten en samen met de Demand planner aandragen en uitvoeren van oplossingen;
- invoeren en onderhouden van contracten en prijsboeken in ERP systeem;
- inrichten en onderhouden van debiteuren informatie in ERP systeem LN;
- je coördineert diverse aspecten van het sales proces. Je vertegenwoordigt je klant binnen Euroma voor alle operationele vraagstukken; ‘Customer Care’ is je prioriteit;
- je verzorgt de root cause analyse voor je verkooporders die niet tijdig zijn verscheept en draagt daarmee bij aan het continue verbeteren van de processen en performance van Euroma naar haar klanten;
- je bent de schakel tussen de klant en de verschillende afdelingen zoals Planning, Logistiek, Kwaliteit en Sales.