Advisor Omni Channel
Functieomschrijving
Dit doe je
Heb jij het gevoel dat je vrienden en familie niet goed geholpen worden door een bedrijf en zou jij dit anders doen? Dan is dit jouw kans om te laten zien dat jij dit beter kan! VodafoneZiggo is op zoek naar nieuwe collega’s die dagelijks alles op alles willen zetten om de klanten te helpen. Vind jij dat klanten helpen uit meer bestaat dan alleen een oplossing aanbieden? Lees dan snel verder.
Bij VodafoneZiggo werken we keihard aan het klantcontactcenter van de toekomst waarbij we het klantcontact zoveel mogelijk digitaal proberen te krijgen. Hierdoor hebben klanten zelf de keuze op welke manier ze contact opnemen en ervaren ze overal dezelfde service! Als Advisor communiceer je dan ook via de telefoon, per e-mail, chat, messenger en via social media met onze klanten. Zo behandel je diverse (online) vragen en eventueel problemen. Jij weet altijd te achterhalen wat de klant precies van jou verwacht, en weet hier goed op in te spelen. Bij elk contact ben jij verantwoordelijk voor de klant, de vraag en de verwerking in het klantsysteem.