Telefonist(e)
Functieomschrijving.
Zomaar een werkdag bij
’s Ochtends kom je binnen op het Klanten Contact Center in Den Bosch. Je collega’s zijn al druk aan het bellen. Jij bemant samen met je collega de algemene telefonie en jullie stemmen af of er nog bijzonderheden zijn naar aanleiding van de vorige dag. Bij jou komen alle externe telefoonlijnen, van alle vestigingen, als eerste binnen. Deze telefoontjes zet jij door naar de een medewerker van de betreffende afdeling. Helaas neemt de medewerker niet op dus valt de lijn terug naar jou en jij noteert een terugbelverzoek voor de klant. Je ziet dat er alweer telefoontjes in de wacht staan dus je probeert ieder telefoontje snel af te handelen, zodat de volgende klanten niet te lang in de wacht hoeven te staan.
Kortom, een dag vol hectiek en dynamiek en waarbij je een wezenlijk onderdeel vormt van de bedrijfsvoering van een bourgondisch autobedrijf met in totaal ruim 500 medewerkers