Specialist Klant Support
Functieomschrijving
Wat ga je doen?
In de rol van specialist Klant Support ben jij degene die samen met collega’s het management van Klant Support ondersteunt op het gebied van planning & forecasting, procesoptimalisatie en in het contact met externe partners. Jij bent onze adviseur binnen het team als het gaat om het maken van planningen en forecasting. Jij geeft gevraagd en ongevraagd advies vanuit KPI’S en SLA’s. Het succesvol verzamelen en analyseren van data zit in je genen en je bent gewend om voorstellen tot procesverbeteringen te doen. Want ja, je houdt van structuur en analytisch te werk gaan, maar je bent stiekem ook een beetje eigenwijs. Advies verlenen (op basis van verbetering) past dan ook helemaal bij jou! Ga jij ons meenemen in de wereld van data analyses en fungeer jij samen met de adviseurs van andere teams graag als kartrekker?
Help jij ons groeien? Lees dan vooral verder!
- Je bent verantwoordelijk voor de jaarplanningen en forecasting rondom de meter2cash processen (meteropname, facturering, betalingsverwerking en incasso).
- Daarbij coördineer je de wijzigingen die van invloed zijn op de planningen en forecasting en ben je sparringpartner voor onder andere het Klant Contact Centrum. Jij wordt gezien als procesbewaker;
- Je voert diepgaande tactische en operationele analyses uit rondom de meter2cash processen. Vanuit deze analyses doe je voorstellen tot procesverbeteringen;
- Je ontwikkelt en beheert de klanttevredenheidsonderzoeken binnen het meter2cash proces;
- Je onderhoudt contacten met externe partners binnen het meter2cash proces;
- Je informeert jezelf proactief over nieuwe interne- en marktontwikkelingen en zo nodig anticipeer je daarop; Je geeft (on)gevraagd advies op operationeel en tactisch niveau.