Receptionist(e)
Functieomschrijving
Receptionist(e)
Deze functie biedt jou de kans om het gezicht te zijn van onze opdrachtgever Gemeente Amsterdam op de Weesperstraat 430. Als receptionist(e) ben jij het eerste aanspreekpunt en verantwoordelijk voor een gastvrij ontvangst.
Zo ziet jouw dag eruit:
Je start de dag met het openen van het pand samen met de beveiliger. Tijdens het opstarten van de computer zorg je ervoor dat de ontvangsthal in orde is, leeg je de brievenbus en lees je de overdracht van je collega.
Vervolgens gaat de dag van start! De bezoekers meld je netjes aan middels een bezoekers- en leverancierslijst en je stelt je collega op de hoogte van het bezoek. Ondertussen komt er een monteur aan de balie om een sleutel op te halen. Tegelijkertijd arriveert er een medewerker die zijn toegangspas is vergeten. Je checkt of deze medewerker daadwerkelijk bij Gemeente Amsterdam werkt en laat hem naar binnen middels de toegangspoort.
Na een tijdje gaat de telefoon: er staat een collega voor de slagboom die een parkeerplek voor die dag heeft gereserveerd. Je schakelt snel en helpt je collega verder. Vervolgens zit jouw ochtend er alweer bijna op. Je schrijft een korte overdracht voor je collega en kijkt uit naar de volgende werkdag!
Als receptionist(e) kom je te werken in een enthousiast team van receptie-medewerkers, een fijne club waarin samenwerking en loyaliteit belangrijk is. Je bent per oktober 2020 beschikbaar voor 26 uur in de week. Het rooster ziet er als volgt uit:
– Maandag: 11.00 – 19.00 uur;
– Dinsdag: 07.00 – 10.00 uur;
– Woensdag: 11.00 – 19.00 uur;
– Vrijdag: 11.00 – 19.00 uur.
Daarnaast ben je flexibel inzetbaar op de andere dagen bij ziekte/verlof van je collega. Dat gaat uiteraard altijd in onderling overleg.