Klantenservicemedewerker Postnl Consumenten
Functieomschrijving
Solliciteer nu
Delen
Wat ga jij doen
Je gaat aan de slag bij Cendris op de afdeling van PostNL. Vanachter jouw bureau probeer jij, samen met je collega’s, het verschil te maken voor de klanten van PostNL. De klanten bellen om verschillende redenen. Zo kan het een vraag, probleem of klacht zijn. Alle telefoontjes die binnen komen zullen gaan over de pakketbezorging van PostNL. De volgende vragen worden aan jou gesteld:
- Mijn pakket is verkeerd bezorgd, wat nu?
- Ik heb mijn pakket niet ontvangen!
- Mijn pakket is retour gestuurd, en nu?
- Wat zijn de verzendkosten van mijn pakket?
Je staat de klant vriendelijk te woord en gaat op zoek naar de juiste oplossing voor de klantvraag. Inlevingsvermogen is enorm belangrijk, want voor de klant kan zoekgeraakte post een enorm probleem zijn! Jij bent dé expert en helpt de klant verder. Óók wanneer je het probleem niet direct kunt oplossen, want jij bent een luisteraar en toont begrip. De klant voelt zich begrepen.
Natuurlijk moet je voorafgaand best veel weten over PostNL, de procedures en de klanttevredenheid, voordat je dé expert bent die onze klant nodig heeft. Maar maak je vooral niet druk, voorafgaand krijg je een betaalde training en ook na de training krijg je nog voldoende begeleiding van je collega’s, de coaches en je teammanager! We vinden het belangrijk dat je je thuis voelt bij ons, het leuk vindt om nieuwe dingen te leren en dat je graag bezig bent met je eigen ontwikkeling én die van de afdeling.