Klantenservice Medewerker
Functieomschrijving
Jij bent een dienstverlenende topper die het leuk vindt om mensen te woord te staan via de telefoon, mail, chat of het ticketsysteem. Elke dag maakt jouw manager een planning op welke werkzaamheden je wordt ingezet. Aan het begin van jouw werkdag check je eerst welke taken voor jou voorzien zijn, om dan direct vol energie aan de slag te gaan. Als Klantenservice medewerker zal geen dag hetzelfde zijn: je werkt in een dynamische omgeving en bent elke dag in contact met een grote diversiteit aan klanten. Vaak gaat het over vragen over een bestelling, maar daarnaast begeleid je ook het ordertraject en sta je in contact met collega’s van andere afdelingen, maar ook met bloemisten en bakkers. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en dus het visitekaartje! Dit vraagt om inlevingsvermogen en gedrevenheid, om alle klanten een goed gevoel te bezorgen.
Het team kenmerkt zich door gedrevenheid en de échte wil om een optimale dienstverlening te bieden. Pieken worden gezamenlijk opgevangen en er is een informele werksfeer.
Wat ga je doen?
· Begeleiden en (digitaal) verwerken van orders;
· Multitasken tussen verschillende systemen;
· Het beantwoorden van vragen van klanten, bloemisten en bakkers via telefoon, mail, chat of het
ticketsysteem;
· Problemen accuraat en snel oplossen;
· Het controleren van klantgegevens;
· Service en oplossingen op maat bieden en klanten een goed gevoel bezorgen.