Junior Support Consultant
Functieomschrijving
Als Junior Support Consultant help jij onze klanten bij allerlei vraagstukken die zij tegenkomen tijdens het gebruik van onze producten. Deze hulp verleen je telefonisch, online en soms ook op locatie bij de klant. Je leert onze klanten, werkwijzen en collega’s snel goed kennen. Jij helpt bij storingen en wijzigingen en vervult daarnaast een adviesrol, je signaleert commerciële kansen bij klanten die je vervolgens weet te benutten door een goede oplossing te bieden. Afhankelijk van jouw kennis, kunde, wensen en ambities ontwikkel jij je verder richting bijvoorbeeld een functie in consultancy, projectmanagement of sales binnen GX.
Jouw werkzaamheden
- Het te woord staan van coördinatoren bij de klant.
- Het snel en adequaat oplossen van klantvragen over onze producten en diensten.
- Het analyseren, uitvragen en begrijpen van de situatie, wensen en vragen van de klant, zodat je advies kunt geven over de beste oplossing.
- Zelfstandig (en in samenwerking met een technische achterban) uitvoeren en coördineren van incidenten, wijzigingen en updates.
- Het opbouwen en onderhouden van klantrelaties.