Ideale Klantadviseur
Functieomschrijving
Jouw rol
Naast het klantcontact en samenwerking binnen het team Klantadvies werk je binnen Doomijn nauw samen met de locaties en de manager(s) van deze locaties. Met jouw kennis van de Wet Kinderopvang en kindplanning kun je analyses maken van de bezetting van een locatie en geef je gevraagd en ongevraagd advies over een optimale kindplanning. Ook vindt er veel overleg plaats met de collega’s die de personele planning verzorgen én met de afdeling Marketing & Communicatie, zodat we samen optimale (financiële) resultaten boeken. Je wordt aangestuurd door de Teamleider Klantadvies.
Onze ideale Klantadviseur
Heeft lef, is daadkrachtig, resultaatgericht en werkt graag samen in een team. Weet elk telefoongesprek op positieve wijze af te ronden, ook de moeilijke gesprekken of een klacht. Je beschikt dus over uitstekende communicatieve vaardigheden en kan goed luisteren en doorvragen. Heeft minimaal twee jaar werkervaring opgedaan in een klantgerichte, commerciële omgeving. Is ervaren in het voeren van (veel) telefoongesprekken gericht op service, advisering en/of verkoop. Je hebt een streepje voor als je ervaring hebt in een callcenter. Houdt van een dynamische omgeving, schrikt niet bij een piekbelasting weet ook dan de rust en het overzicht te houden. Beschikt over MBO werk- en denkniveau niveau 4. Kennis van kindplanning is een absolute pre.