Customer Service Representative Mandarijn/Engels
Functieomschrijving
Handicare is een van de internationale marktleiders waar elke dag zo’n 250 vakmensen werken aan de beste trapliften. In 2019 hebben wij meer dan 45.000 Handicare trapliften geproduceerd en geïnstalleerd zodat onze klanten veilig en zelfstandig in hun eigen huis kunnen blijven wonen. Vanuit Heerhugowaard (NL) en Kingswinford (UK) ontwikkelt, produceert en verkoopt Handicare Stairlifts trapliften voor alle soorten trappen, overal ter wereld. Handicare Stairlifts is actief in 32 landen en heeft vestigingen in Nederland, Verenigd Koninkrijk, China, Verenigde Staten, Frankrijk en Duitsland.
Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde fulltime Customer Service Representative (Mandarijn/Engels).
De afdeling Customer Service bestaat uit de afdelingen Raildesign, Technical Service en Dealer Service, die gezamenlijk het doel hebben om de juiste servicegraad aan onze internationale dealers te bieden. Als Customer Service Representative ben je hét aanspreektpunt voor een specifieke groep dealers. De door hen geplaatste bestellingen, hun vragen, klachten en opmerkingen begeleid en beantwoord je op een commerciële en klantgerichte wijze. Daarnaast voer je de bijbehorende administratie en correspondentie. Om dit te realiseren heb je contact met onder andere de afdelingen Planning, Expeditie, Administratie en Kwaliteit. Je begeleidt dealers bij een bezoek aan ons bedrijf, op dealerdagen en tijdens beurzen. Je kunt klantenbelangen inschatten, prioriteiten stellen en je draagt bij aan het verbeteren van de processen om onze klanten een optimale service te bieden.