Contact Center Medewerker
Functieomschrijving
Omschrijving
Bezit jij de eigenschappen om het verschil te maken? Krijg jij energie van klantcontact? Kun je daarbij makkelijk schakelen, weet je anderen te overtuigen en ben je prettig in de omgang? Ben je fulltime beschikbaar> Dan zoeken we jou om ons team te komen versterken.
Wat ga jij als Contact Center Medewerker doen?
De wens van de klant staat centraal. Je heet de nieuwe klanten van Copaco welkom en begeleidt hen om zaken te kunnen gaan doen met Copaco. Je informeert onze klanten over actuele topics en bent het eerste aanspreekpunt voor klanten die vragen hebben. We hebben contact met B2B klanten, dat betekent dat je een gesprek kunt hebben met bijvoorbeeld met een inkoper, verkoper of de directeur van het bedrijf. Je zorgt ervoor dat elke klant een goed gevoel heeft bij Copaco!
De werkzaamheden bestaan uit:
- Het verwelkomen van nieuwe klanten,
- De klant voorzien van de juiste informatie,
- Uitvragen klantwensen bij bestaande en potentiƫle klanten,
- Inbound gesprekken: het afhandelen van klantvragen,
- Outbound projecten in opdracht van vendoren/leveranciers.
Als je bij ons komt werken, dan krijg je een uitgebreide inwerkperiode, waarin we je ook gaan trainen in goede gesprekstechnieken.