Medewerker Klantcontactcentrum
Functieomschrijving
Dit ga je doen
Ons klantcontactcentrum (KCC) is het visitekaartje van het Ouderenfonds en is onderdeel van het team Administratie. Via het KCC komen alle telefoontjes van ouderen, vrijwilligers en donateurs binnen. Ook verwerken wij correspondentie die betrekking heeft op onze diensten, zoals adreswijzigingen en aanmeldingen voor onze diensten. Het KCC is de ogen en de oren van de organisatie. Wij zoeken een klantvriendelijke en doortastende medewerker die graag een luisterend oor biedt, meedenkt en niet bang is om aan te pakken om daarmee het verschil te maken.
Je draait als “meewerkend voorman” mee in de telefoonlijn en je stuurt ook de 2 huidige medewerkers functioneel aan. Je vormt het aanspreekpunt van het KCC richting de organisatie. Je verzamelt vragen vanuit het KCC richting de diensten, zoals Zilverlijn, Schrijfmaatje en Welkom Online. Je neemt deel aan het 2-wekelijkse dienstenoverleg waar je deze vragen bespreekt en waar de medewerkers van de diensten jou aanspreken met nieuwe informatie die belangrijk is voor het team. Uiteraard zorg je dat de overige mensen in het KCC deze informatie dan ook krijgen. Jij bent verantwoordelijk voor de invulling van het KCC rooster bij afwezigheid of grote drukte. In tijden van relatief weinig telefoonverkeer ga je op zoek naar andere taken in het bredere team Administratie of zelfs daarbuiten. De kwaliteit van de gesprekken op het KCC vind je belangrijk en je ziet het als een uitdaging om je collega’s hierin te coachen naar een hoger plan.