Klantenservice Medewerker T-Mobile Backoffice
Functieomschrijving
In de pauze kun je uitgebreid lunchen en een potje tafeltennissen. Je sluit de dag af en je hebt weer een hoop klanten blij gemaakt. Dat geeft natuurlijk een fijn gevoel!
Wat breng je mee?
- Je hebt een relevante diploma van MBO-3 niveau of hoger;
- Je hebt enige werkervaring als klantenservice medewerker, financieel medewerker of juridisch medewerker;
- Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar;
- Je bent doordeweeks minimaal 4 dagen beschikbaar tijdens kantoortijden;
- Je bent fulltime beschikbaar voor de training/nesting voor 4 weken (kantoortijden);
- Natuurlijk ben jij super flexibel en vindt jij het niet erg in de avond of het weekend te werken;
- Je bent communicatief sterk en niet bang voor de telefoon.
Wat brengen wij jou?
- Openingstijden: 08:00 t/m 18:00 uur van maandag t/m vrijdag ( LET OP: in de toekomst is beschikbaarheid in de avond/het weekend vereist);
- Direct een vast contract (onbepaalde tijd) met vaste uren;
- Een marktconform salaris, 8% vakantietoeslag en vakantie uren;
- Reiskostenvergoeding mits je verder dan 10 km van ons kantoor vandaan woont;
- Je krijgt van ons een intensieve training en je krijgt direct betaald vanaf dag 1;
- Doorgroeimogelijkheden en diversiteit in projecten, je start op dit unieke T-mobile project en na een half jaar stroom je door naar een van onze andere projecten binnen VANAD Engage;
- VANAD Group biedt meer dan 130 online trainingen aan via GoodHabitz. Voor iedereen gratis toegankelijk!