Teamleader Customer Service
Functieomschrijving
Teamleader Customer Service
Functie omschrijving
Als Teamleader Customer Service geef jij dagelijkse leiding en ondersteuning aan de afdeling Customer Service ten aanzien van o.a. procedures, werkwijzen, informatiesystemen en product- en klantkennis. Tevens ben jij verantwoordelijk voor diverse eigen klanten; en beheer jij het CRM systeem. Door jouw kritische en professionele blik slaag jij er in om de verkoopdoelstellingen te vertalen naar prioriteiten, concrete plannen, acties en aandachtspunten voor Customer Service. Jij bent klantgericht en communicatief vaardig wat jou uitstekend in staat stelt om contacten met klanten en prospects te leggen, te onderhouden en verder uit te bouwen. Door jouw flexibiliteit kan jij makkelijk switchen tussen verschillende communicatiemiddelen en weet jij klanten en prospects ten alle tijde te voorzien in correct en volledig productadvies. Ook draag jij verantwoordelijkheid voor het bewaken van debiteurenposities en toegekende kredietlimieten. Jouw cijfermatige inzicht komt hierbij goed van pas!
Jij haalt voldoening uit het ondersteunen, motiveren en verder ontwikkelen van de Customer Service medewerkers. Jij beschikt over goede leidinggevende en coachende vaardigheden om het niveau van jouw team te optimaliseren. Als echte teamspeler vind jij het leuk om jouw enthousiasme en expertise op collega’s over te brengen en om gezamenlijk het hoogst haalbare resultaat na te streven! Samen met het team Customer Service werken jullie nauw samen met en ondersteunen jullie de Sales Managers.
Als Teamleader Customer Service beschik jij over de nodige bevoegdheden. Jij hebt lef en durft verantwoordelijkheid te nemen voor jouw afdeling en voor de gehele organisatie. Kortom, Rinos biedt jou een hele veelzijdige en uitdagende functie!