Support Consultant
Functieomschrijving
Support Consultant
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste, klantgerichte Support Consultant. Ben jij op zoek naar een uitdagende baan, heb je affiniteit met software en ben je graag veel in contact met klanten? Lees dan verder!
In het kort
- Je beantwoordt de support vragen van onze klanten en partners.
- Je geeft trainingen (op locatie en op kantoor) aan klanten om ze op weg te helpen in onze software en nieuwe functionaliteiten uit te leggen.
- Onboarden van klanten: Je begeleidt nieuwe klanten, zodat onze klanten het maximale uit onze software halen. We hebben voor onze klanten een onboardingsprogramma opgesteld. Als onderdeel hiervan voer je een adviesgesprek op locatie om de klant te begeleiden bij het inrichten en starten met Scienta. Na het gesprek heb je regelmatig contact met de klant om te checken hoe het gaat en of ze nog ergens hulp bij nodig hebben.
- Je test nieuwe Scienta releases en werkt de handleiding bij.
- Je creĆ«ert middelen die klanten op weg helpen in Scienta zoals producttours en instructievideo’s.