Service Coördinator
Functieomschrijving
De functie:
De service coördinator is het aanspreekpunt voor service en support voor onze klanten en toeleveranciers. Je analyseert serviceverzoeken en garantieclaims en zorgt voor planning en coördinatie. Je communiceert telefonisch en per e-mail met klanten, leveranciers en vervoerders over reparatieafhandeling, offreert services, regelt verzendingen en bewaakt gemaakte contractafspraken. Je zorgt dat alles zowel administratief als logistiek in goede banen wordt geleid.
Jouw taken:
- Reparatieoffertes opstellen en verzenden naar klanten en klanten ondersteunen bij vragen over reparaties of geleverde service
- In- en uitboeken van reparaties, reparaties aanmelden bij en doorsturen naar fabrikanten, proces bewaking doorlooptijden
- Controle op facturatie van services en reparaties
- Registratie van binnenkomende service en supportvragen via e-mail en telefoon en doorzetten naar een van de engineers, opvolging bewaken en coördineren
- Fysiek inpakken en controleren van zendingen en verzendklaar maken, verzorgen van verpakkingsmaterialen, Klanten informeren over verzendingen