Medewerker Service & Support
Functieomschrijving
Medewerker Service & Support
Voor de afdeling Service & Support zijn wij op zoek naar een enthousiaste nieuwe collega. In deze functie ben je het eerste aanspreekpunt van onze klanten. Telefonisch en via de mail. Je verleent service, beantwoordt vragen en legt acties netjes vast in het systeem. Onze klanten zijn altijd blij wanneer ze jou hebben gesproken. Jij toont namelijk interesse in hen, luistert goed naar wat ze te vertellen hebben en zorgt voor de juiste oplossing. Een tevreden klant is jouw prioriteit!
Vanuit deze functie zijn er diverse doorgroeimogelijkheden binnen BTC. Ben je geïnteresseerd in de techniek? Dan kan je doorgroeien naar o.a. support engineer, project coördinator en consultant. Vind je de commerciële kant leuker? Dan kan je jezelf ontwikkelen richting de rol van accountmanager en/of sales opportunity manager.
Lijkt het je leuk om te werken in een enthousiast team om samen het dienstverlenende niveau hoog te houden? Heb je affiniteit met IT en telecom en wil jij je blijven ontwikkelen? Dan zoeken wij jou!
Wat ga je doen?
event_note Je bent telefonisch en per mail een eerste aanspreekpunt voor onze klanten;
event_note Je denkt proactief mee met de klant op basis van de huidige werkprocessen en brengt hier verbeteringen op aan;
person Je verwerkt en bewaakt geplaatste orders via e-mail, telefoon en het aansluitportaal van onze businesspartners;
person Je handelt serviceaanvragen van interne en externe klanten af;
check Je lost eerstelijns vragen op en/of verwijst deze door als deze jouw technische kennis te boven gaan.