Manager Customer Service
Functieomschrijving
Jouw functie
Afdeling CS bij DPD is verdeeld over twee locaties, namelijk Oirschot en Veenendaal. Waar men in Oirschot hoofdzakelijk werkt voor de Strategic Accounts van DPD, helpen we in Veenendaal onze overige klanten.
Jij gaat je als Manager Customer Service bezighouden met het aansturen, verder ontwikkelen en verbeteren van het functioneren van het Customer Services team met als doel het afhandelen van klantcontacten en claims op een manier die door klanten als low-effort, efficiënt en waarde verhogend wordt ervaren.
Het ultieme doel? Een Customer Service die makkelijk toegankelijk is, makkelijk in het gebruik is en die je makkelijk de oplossing biedt waar je naar zoekende was.
Wat betekent dat in de praktijk?
- Jij bent verantwoordelijk voor de gehele operationele performance van CS. De dagdagelijkse aansturing van de teamleiders en het bekijken en analyseren van kwantitatieve en kwalitatieve resultaten.
- Jij weet als geen ander hoe belangrijk het is om resultaten te verbeteren door mensen te motiveren en te ontwikkelen.
- Met jouw aanpak, waarbij je de klant centraal stelt en onze medewerkers motiveert, neem je eigenaarschap in het creëren van de best mogelijke klantrelaties. Jij begrijpt dat zo een contact waardevol moet zijn voor zowel klant als DPD.
- Naast het borgen van klanttevredenheid, continue verbetering van processen, ligt de focus sterk op groei van zowel de business als onze DPD’ers.
- Je draagt zorg voor de planning-, voortgang- en beoordelingscyclus van jouw teamleden