Customer service medewerker VodafoneZiggo Nijmegen
Functieomschrijving
Zo kan jouw dag eruitzien:Je komt aan op de Webhelp vestiging in Nijmegen. Eerst loop je de kantine even in om je flesje te vullen bij het vulpunt. Als je naar je afdeling loopt pak je eerst nog even een appel van de fruitschaal en gaat lekker zitten achter je computer. Dan belt je eerste klant: “Mijn TV doet het niet. Het instellen van de kanalen gaat helemaal fout als ik het doe.” Als je mevrouw hebt geholpen met het instellen van haar televisie kanalen, zie je in haar gegevens dat haar internet abonnement van VodafoneZiggo bijna afloopt. Je bekijkt met haar wat de beste optie is voor een verlenging. Weer een dubbel tevreden klant!
Een paar uur en vragen later is het tijd voor je pauze met je collega’s, even gezellig kletsen en naar de weekeindeplannen vragen. Tijd om nog even een paar uur aan het werk te gaan! Na je collega even te helpen, diverse vragen over internet, installatie, mobiele abonnementen en telefonie ga je met een voldaan gevoel naar huis. Vanavond ga jij lekker een film kijken want morgen hoef je pas om 13:00 uur te beginnen.
Een paar uur en vragen later is het tijd voor je pauze met je collega’s, even gezellig kletsen en naar de weekeindeplannen vragen. Tijd om nog even een paar uur aan het werk te gaan! Na je collega even te helpen, diverse vragen over internet, installatie, mobiele abonnementen en telefonie ga je met een voldaan gevoel naar huis. Vanavond ga jij lekker een film kijken want morgen hoef je pas om 13:00 uur te beginnen.