Customer Service Medewerker – Allround Management Assistent
Functieomschrijving
We zijn gevestigd in Heino (bij Zwolle) maar werken wereldwijd.AHC richt zich hoofdzakelijk op de kip, varkens en eieren producerende markt, maar ook op houders van kalkoenen en rundvee. Om onze snelle groei in Nederland, Duitsland, andere Europese landen en daarbuiten te ondersteunen, zoekt AHC een flexibele customer service agent met ervaring in internationale handel.In deze nieuwe rol word jij een spin in het web voor onze zakelijke contacten (o.a. boerenbedrijven, distributeurs, leveranciers en dienstverleners) waarbij je zorgt voor een vlekkeloos verlopend proces, en stel je verbeteringen voor als je die ziet.
Je werkt samen met je collega’s in de financiĆ«le administratie en supply chain om het bedrijf zo goed mogelijk te laten lopen en pakt aan wat er moet gebeuren. Daarnaast ondersteun je het managementteam met administratieve klussen waar nodig.
Je vindt het fijn om onderdeel uit te maken van een team en bent ook prima in staat om je werkzaamheden zelfstandig op te pakken en uit te voeren met oog voor detail en kwaliteit. Ervaring in een supply-chain omgeving is een voordeel. Je vindt het leuk om te schakelen met zowel interne als externe internationale partijen en dat gaat je zowel in het Nederlands als in het Engels (gesproken en geschreven!) prima af. Als je ervaring hebt met Duits of Spaans dan is dat ook handig.
Natuurlijk heb jij ervaring als Customer Service Medewerker, Management Assistent of in vergelijkbare rollen en hebben de Microsoft Office-producten en (video-)communicatiesoftware weinig geheimen meer voor jou. Je bent communicatief sterk en hebt een energieke persoonlijkheid die streeft naar optimale klanttevredenheid!