Aftersales Medewerker Medewerker Servicedesk
Functieomschrijving
Aftersales medewerker/ medewerker servicedesk
Klantvriendelijke collega met ambitieuze instelling
Dit ga je doen:
Als Medewerker Service Desk ben je onderdeel van het Aftersales-team en beantwoord je telefonisch en per e-mail (technische) vragen van onze klanten over hun Amslod e-bike. Daarnaast initieer je voorstellen om de processen op de afdeling te optimaliseren. Je hebt duidelijke ideeën over de samenwerking met onze servicemonteurs en maakt hier heldere afspraken over.
Je hebt kennis van en affiniteit met techniek en bent in staat de klant telefonisch te begeleiden in het oplossen van technische vraagstukken. Je analyseert de klantvraag en weet snel een inschatting te maken of je zelf een oplossing kunt formuleren of dat je de vraag moet doorspelen naar een van onze servicemonteurs.
Je stelt periodiek rapportages op die inzicht geven in KPI’s van de afdeling en doet zo nodig verbetervoorstellen.