Teamleider Klantenservice
Functieomschrijving
Functie inhoud
Youfone streeft ernaar om altijd de beste Sim Only, TV en Internet abonnementen aan te bieden voor de beste prijs. Als leidinggevende bij Youfone draag jij bij aan dit prachtige doel door jouw team op target te krijgen en bovenal te zorgen voor Happy People.
Als teamleider binnen VANAD Engage ga jij aan de slag om onze klantenservice medewerkers aan te sturen, te coachen en te begeleiden. Met jouw ervaring en affiniteit met telecom, weet jij een brug te slaan tussen de wens van de opdrachtgever en jouw medewerkers in jouw team en ben jij verantwoordelijk voor de kwaliteit van de gesprekken, de servicelevels en kijken jullie samen naar verbeterplannen om het team naar een hoger niveau te tillen.
Wat ga je doen?
- Leiding geven, coachen en begeleiden van medewerkers op telefonie, email en chat;
- Je bent niet bang samen te werken met verschillende afdelingen binnen de interne organisatie en hebt je boeltje op orde als de opdrachtgever langskomt om te kijken hoe alles gaat;
- Zorgen voor prettige en productieve werksfeer. Dat kun jij namelijk doordat jij je verbonden voelt met jouw mensen én zij met jou;
- Bewaken van kwaliteit van de gesprekken die je medewerkers voeren middels intensieve, persoonlijke coaching en begeleiding. Jij vindt het tof als je mensen kunt helpen zichzelf te ontwikkelen;
- Praktische uitvoering van HR beleid ten aanzien van (ziekte)verzuim, houding & gedrag en bijbehorende gesprekken. Ook als is het niet altijd leuk, je gaat ook de officiële gesprekken met jouw medewerkers niet uit de weg;
- Je rapporteert aan jouw operations manager.
- Je beschikt minimaal over HBO werk- en denkniveau. Bij voorkeur verkregen door een afgeronde opleiding;
- Uiteraard ben je flexibel en fulltime beschikbaar. (indien nodig ook in avonden en op zaterdag);
- Je hebt leidinggevende ervaring in een klantcontact omgeving. Dit is gezien de zwaarte van de functie echt een must;
- Ook ben je klant-, medewerker- én opdrachtgever gericht. Zowel intern als extern heb je contacten, je weet je in elke situatie aan te passen en je hebt hierin een professionele, maar menselijke houding;
- Je staat open voor verandering. Sterker nog… je begeleidt anderen het liefst bij veranderprocessen.