Servicedesk Medewerker
Functieomschrijving
Servicedesk Medewerker
fulltime – Rijswijk (ZH)
Functieprofiel
Als Servicedesk medewerker ben je verantwoordelijk voor het snel en juist beantwoorden van vragen over ICT- en kantoorautomatisering gerelateerde vragen en problemen.
Dit doe je telefonisch, via email of chat. Je beantwoordt zelf vragen maar je beoordeelt en analyseert ook problemen. Je weet goed prioriteiten te stellen en je weet de klant te helpen door middel van remote desktop. Bovendien houdt je verdere afhandeling van de tickets goed in de gaten. Tevens ben je bezig met 2e en 3e lijns werkzaamheden, afhandelen van change requests en draag je bij aan het delen van je kennis middels diverse knowledge databases.
Persoonlijke competenties
Je bent zeer servicegericht: je helpt mensen graag, je kunt luisteren en hebt affiniteit met ICT.
Jouw sterke punten zijn tact, inlevingsvermogen, flexibiliteit, creativiteit en zelfstandigheid, maar ook werken in team verband.