Medewerker Klantenservice
Functieomschrijving
Wat ga je bij ons doen?
Als visitekaartje van Innova Energie help je klanten met al hun vragen en problemen over elektriciteit, gas, meters en facturen. Of het nu gaat over het doorgeven van meterstanden of vragen over aansluitingen, storingen of eindafrekeningen: jij weet de klant altijd een goede service te verlenen! De klant begrijpt je en is, net als wij, blij met je goede service. Wat voor service lever jij dan precies?
Als visitekaartje van Innova Energie help je klanten met al hun vragen en problemen over elektriciteit, gas, meters en facturen. Of het nu gaat over het doorgeven van meterstanden of vragen over aansluitingen, storingen of eindafrekeningen: jij weet de klant altijd een goede service te verlenen! De klant begrijpt je en is, net als wij, blij met je goede service. Wat voor service lever jij dan precies?
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten via telefoon, e-mail en social media.
- Je handelt uiteenlopende vragen en klachten af, waaronder over de aanmelding van een klant, de levering van energie, verhuizingen, facturatie en andere onderwerpen die tijdens de levenscyclus van de klant voorkomen.
- Je verwerkt mutaties waaronder klantgegevens, voorschotten, betaalgegevens en meterstanden.
- Je stelt correctieverzoeken op voor correcties op jaarnota’s, eindnota’s, voorschotnota’s en vergoedingen. Daarnaast bereid je ook de jaarnota’s voor.
- Je registreert incidenten en denkt actief mee over oplossingen.
- Je stemt de energielevering voor klanten af met netbeheerders en leveranciers.