Medewerker Klantenservice
Functieomschrijving
Als Medewerker Klantenservice help jij onze klanten met alle vragen welke ze hebben over de glasvezeldiensten van TriNed. Dit kunnen technische of administratieve vragen zijn, maar onze klanten kunnen jou ook bellen als ze een storing met een van onze diensten ervaren. Tevens adviseer je onze klanten tijdens hun bestelproces en weet je de wensen van onze klanten op de juiste manier te vertalen naar de juiste keuze. De klantenservice van TriNed is zeven dagen per week tot negen uur ’s avonds geopend. Samen met je teamleaden zorg je ervoor dat we optimaal bereikbaar zijn via telefoon, WhatsApp en sociale media. De avond- of weekenddiensten welke je maakt worden gecompenseerd door vrije uren op andere dagen.
PLUS- EN MINPUNTEN
+ Je verwelkomt elke klant met een vrolijke intro en verwondert elke klant met uitstekende service.
+ Je staat klanten te woord die vragen over of problemen met hun abonnement hebben.
+ Je weet de wensen van de klant op de juiste manier te vertalen naar de juiste keuze.
+ Je zorgt ervoor dat klanten met een glimlach en goed gevoel het gesprek afsluiten.
– Je hebt aan het einde van de dag kramp in je kaken, door alle leuke gesprekken die je hebt gehad.