Medewerker Frontoffice
Functieomschrijving
De functie medewerker front office
Samen met je collega’s van de receptie ben je het visitekaartje en eerste + laatste aanspreekpunt voor onze gasten. Vanaf de reservering tot aan de uitcheck van het verblijf draag jij zorg voor de gast. Ook is de receptie een belangrijk middelpunt voor onze interne communicatie.
Een greep uit je werkzaamheden zijn:
- Aannemen en eventueel doorverbinden van telefoongesprekken van gasten, interne collega’s en externe leveranciers
- Het opstellen, beantwoorden en verzenden van e-mails en/of brieven
- Het ontvangen, welkom heten en inchecken van gasten en de daarbij behorende sleuteluitgifte
- Gasten informeren over algemene en toeristische informatie van bijvoorbeeld de omgeving
- Het verlenen van overige service aan gasten zoals wekservice, klachtenafhandeling e.d.
- Uitchecken van vertrekkende gasten en het afrekenen van openstaande rekeningen
- Verwerken van overige betalingen en overdragen van de kassa bij einde van de dienst