Klantenservice Medewerker Thuiswerken
Functieomschrijving
Functie-inhoud
VANAD Engage is voor een Nederlandse telecomprovider op zoek naar klantenservice medewerkers. In de functie van klantenservicemedewerker krijg je te maken met klantvragen met betrekking tot facturen, betalingen en overige vraagstukken. Maar ook met technische vraagstukken. Jij weet als geen ander hoe je een iemand verder kan helpen met het aansluiten van een modem. Daarnaast behoort ook het herberekenen van facturen tot jouw takenpakket.
- Inbound service project telefonie en email;
- Multitasking tussen chat en verschillende systemen;
- Informeren en tevreden stellen van klanten, her berekenen facturen en lichte technische ondersteuning;
- Werktijden maandag t/m zaterdag van 07:00 uur tot 22:00 uur. Op zondag van 09:00-18:00;
- Een leerzame training van 4 weken fulltime.
- Minimaal 24 uur per week beschikbaar (je kunt zowel fulltime als parttime werken);
- MBO+ niveau;
- Minimaal 2 avonden per week beschikbaar en om de week op zaterdag;
- Klantenservice ervaring in een callcenter omgeving is vereist;
- Ervaring als administratief medewerker;
- Moeiteloos schakelen tussen meerdere systemen.