Service Expert
Functieomschrijving
Job description
Als Service Expert ben je de contactpersoon voor onze klanten. Via verschillende kanalen, zoals telefoon, e-mail en social media stellen klanten vragen over onder andere de opbouw van facturen, hun contract, verhuizingen en investeringen zoals zonnepanelen. Jij staat deze klanten op een sympathieke en natuurlijke wijze te woord, je begrijpt het probleem van de klant en zoekt naar een oplossing die in lijn ligt met de Effortless Experience.
Voor ons jonge, gezellige en gemotiveerde team zijn wij op zoek naar een nieuwe collega. Je hebt een assertieve, analytische en empathische instelling en denkt mee met de klant. Het is een functie waarbinnen je persoonlijke ontwikkeling en een prettige en open werksfeer centraal staan.
Wat ga je doen?
- Je beantwoordt klantvragen via verschillende kanalen.
- Je adviseert klanten proactief op gebied van verduurzaming (denk hierbij aan informeren van zonnepanelen en isolatie)
- Je verwerkt de gestelde vragen in het systeem en bent verantwoordelijk voor de complete behandeling van de vraag.
- Je enthousiasmeert klanten over ons product.
- Je verwerkt administratieve wijzigingen in het systeem.
- Je denkt proactief mee over procesverbeteringen.