Sales en Service Medewerker
Functieomschrijving
Sales & service medewerker
BrightPensioen, challenger in de financiële industrie, groeit hard. Daarom zoeken we enthousiaste en energieke collega’s als eerste aanspreekpunt voor onze leden. Dankzij jou krijgen zij een perfecte klantbeleving.
- Image
Wat is je rol?
Je hebt een belangrijke rol in de eerste klantervaring van nieuwe leden van Bright. Je draagt zorg voor een perfecte klantbeleving in het aanmeldproces, zowel administratief als telefonisch. Daarnaast beantwoord je alle vragen van nieuwe en potentiële leden. Hiervoor duik je de materie in en leer je van de ervaring van de collega’s om je heen.
Door de verschillende werkzaamheden worden meerdere talenten benut. Persoonlijkheid en een klantgerichte houding vinden wij belangrijker dan jouw studieachtergrond (HBO/WO). Wij verwachten oprechte betrokkenheid bij BrightPensioen en haar leden. En dat je steeds op zoek gaat naar mogelijkheden om onze dienstverlening te verbeteren.
Wat zijn je taken?
- Het verwelkomen van nieuwe leden.
Omdat we het belangrijk vinden om iedereen persoonlijk welkom te heten.
- Het beantwoorden van vragen.
Zowel van bestaande als van potentiële leden, telefonisch, per e-mail of via de chat.
- Verwerken van leden.
Je zorgt ervoor dat (potentiële) leden in onze CRM en administratie systemen terecht komen.
- Know your client procedure uitvoeren.
Omdat het belangrijk is dat we weten van wie we geld beheren.
- Verbeteren van de dienstverlening.
Je denkt actief mee over hoe we de dienstverlening en klantbeleving kunnen verbeteren.
- Meewerken aan procesverbetering.
En het signaleren van verbeterpunten vanuit het klantperspectief.
- Schrijven van documentatie.
- Potentiële leden enthousiasmeren.
Je benadert (telefonisch) potentiële leden om vragen te beantwoorden en ze te enthousiasmeren.