Medewerker Klantenservice & Backoffice
Functieomschrijving
MEDEWERKER KLANTENSERVICE & BACKOFFICE
Bij ons vinden klanten veel meer dan alleen groen en tuinartikelen, door de jaren heen zijn wij meer een sfeercentrum geworden met een groot groen hart! Binnen het bedrijf heerst een echte ondernemersmentaliteit, wij werken graag met korte lijnen en een grote mate van flexibiliteit en doorzettingsvermogen is dan ook nodig om het hier naar je zin te hebben. De tuin- en interieurmarkt is namelijk zo veranderlijk als het weer!
Om onze klanten nog beter van dienst te zijn zoeken wij een enthousiaste klantenservice medewerker, voor minimaal 4 dagen per week.
De functie
Als medewerker klantenservice ben je hét aanspreekpunt voor onze klanten en draag je bij aan een goede klantbeleving door zowel reactief als proactief te werk te gaan. Dat betekent dat je zowel de vragen die per telefoon, e-mail en social media bij ons binnenkomen afhandelt, maar ook dat je net dat stapje extra wilt doen om klanten die extra service te verlenen waar ze het ’s avonds aan de eettafel nog over hebben. Ook signaleer jij de knelpunten binnen het proces en kom je met goede verbetervoorstellen.
Voor het afhandelen van klantvragen heb je zowel telefonisch als schriftelijk contact met onze klanten, collega’s en leveranciers, je moet dus zowel zelfstandig als in teamverband goed kunnen werken om gezamenlijk tot de beste oplossing te komen.
Kerntaken
- Afhandelen klantvragen en klachten per telefoon, e-mail en via social media.
- Voeren van een goede vragen- / klachten-registratie
- Zorgen voor een goede communicatiestroom rondom het online-bestelproces van onze webshops.
- Een goede afhandeling van onze webshoporders monitoren.
- Retouren van onze webshop fysiek en administratief afhandelen.
- Recensies over ons bedrijf monitoren en indien nodig hierop reageren.
- In rustige tijden ondersteuning verlenen aan de webshop afdeling.