Klantenservice medewerker
Functieomschrijving
Hey jij daar: Technische en Commerciële Klantenservice Kanjer!
Jij ademt techniek en service? Jij houdt van een potje tafelvoetbal en je wilt deel uitmaken van een snel groeiend bedrijf? Kabelshop.nl, de webshop met al vier keer op rij een gewonnen Shopping Award heeft jouw hulp nodig! Schrijf een toffe motivatie en solliciteer bij een van de leukste bedrijven van Nederland.
Omschrijving
Samen met jouw collega’s van Team Klantenservice draag jij bij aan het optimaal servicen van onze klanten. Telefoongesprekken zijn voor jou geen uitdaging. Met jouw ervaring op gebied van Customer Service en het toepassen van diverse gesprekstechnieken, weet jij hoe je klanten kundig en klantvriendelijk te woord moet staan. Jij streeft naar de beste reviews en houdt van een beetje competitie!
Het is voor onze klanten belangrijk dat je advies kunt geven over diverse technische uitdagingen en om deze reden is het echt een pré wanneer je beschikt over technische kennis. Nog niet voldoende technische kennis, maar wel een brede interesse op dit vlak? Ook dan nodigen wij je met veel plezier uit om te solliciteren naar onze functie van Klantenservice Medewerker.
Wat ga je bij ons doen?
09.00 Tijd voor een nieuwe dag! De dagindeling wordt binnen het team besproken en ook de knelpunten van de vorige dag komen aan bod. Je pakt een kop koffie en met een SMILE op je gezicht ga jij de uitdaging aan met inkomende telefoon. Klantvragen, kom maar op. We can do this.
11.00 Er staan meerdere e-mails gereed, waarmee jij direct aan de slag kunt. Wij werken met targets en ons streven is gemiddeld 15 te behandelen e-mails per uur. Je beantwoordt vragen over ons retourproces, houd je bezig met kwaliteitsmanagement en je reageert zorgvuldig op de meest uiteenlopende vragen. Tussen e-mails door beantwoord je geregeld de telefoon.
13.00 Tijd voor de lunch, jullie bespreken de legendarische vrijdagmiddagborrel van afgelopen week.
15.00 Je bent inmiddels lekker op stoom. Je verdiept je in een nieuw product, zodat je goed op de hoogte bent en de juiste technische kennis kunt bieden aan de klant. Daarna beantwoord je nieuwe e-mails en help je een collega met een vraag over een moeilijke casus.
17.30 Tijd om naar huis te gaan! Het geeft je elke dag weer een kick als je alle vragen goed hebt kunnen afhandelen en vandaag was gewoon weer zo’n toffe dag.