Head Office
Functieomschrijving
Medewerker callcenter (32-38 uur per week)
Als medewerker callcenter beantwoord je alle inkomende oproepen voor de resorts van EuroParcs en het hoofdkantoor. In eerste instantie probeer je alle vragen zelf te beantwoorden. Of een gast belt om een reservering te maken of om te informeren naar de openingstijden van het restaurant op een resort, jij kunt dit allemaal zelfstandig afhandelen. Jouw doelstelling is om jouw collega’s op de resorts te ontlasten en zo veel mogelijk telefoontjes in het callcenter af te handelen. Als medewerker callcenter zorg je ervoor dat het inkomende telefoonverkeer goed verloopt en de wachttijden voor de gasten minimaal zijn.
Taken:
- Inkomende oproepen beantwoorden en, voor zover mogelijk, afhandelen.
- Informatie verstrekken aan gasten, leveranciers, eigenaren etc.
- Communiceren met collega’s binnen de gehele organisatie over binnengekomen vragen/opmerkingen etc.
- Veel voorkomende vragen registreren.
- Eventueel klachten die per e-mail binnen zijn gekomen afhandelen.
- Alle overige voorkomende werkzaamheden.