Customer Support Professional
Functieomschrijving
Werksfeer en cultuur:
Je gaat het Customer Support team professioneel versterken in een informele sfeer. Er is ruimte voor jouw inbreng en jouw mening telt! Je hoeft niet direct alles te kunnen en te weten, er is aandacht voor leren en ontwikkelen, waarbij samenwerken, initiatief tonen en verantwoordelijkheid nemen het uitgangspunt is.
Wat ga je doen?
Je taken en verantwoordelijkheden zullen onder andere bestaan uit:
- Je zorgt ervoor dat er efficiënt en effectief support wordt verleend aan onze klanten en prospects zowel per e-mail als telefonisch. Dit doe je o.a. door aan diverse klantgroepen de juiste vragen te stellen, te analyseren en diagnose te stellen.
- Je draagt zorg voor een correcte afhandeling en registratie in het Incident Management Systeem binnen de gestelde SLA’s.
- Naast uitleg en advies via de telefoon of email geef je demo’s en trainingen op maat.
- Je ondersteunt je collega’s wanneer zij er even niet uitkomen.
- Je helpt bij het verbeteren of initiëren van processen.
- Daarnaast breng je klantwensen in kaart en weet deze na onderzoek en validatie te vertalen naar wensen t.a.v nieuwe functionaliteit en/of aanpassingen aan bestaande functionaliteit.