Customer Care Officer
Functieomschrijving
Binnen jouw rol als Customer Care Officer:
- Fungeer je als eerste aanspreekpunt van de klant:
- Je bouwt aan een goede samenwerking met onze klanten door op een professionele manier te communiceren. Je verwerkt lopende bestellingen en registreert inkomende orders .
- je informeert (pro-actief) klanten en biedt ondersteuning bij vragen over levering of klachten. Je anticipeert snel op vragen van de klant en biedt indien nodig een passende oplossing.
Opdat onze bestel- en leverprocessen foutloos zouden verlopen, zorg je voor een vlekkeloze communicatie met alle betrokken collega’s. Daarnaast ben je alert voor potentiële verbeteringen in de procedures om onze klantenservice continu te blijven verbeteren . Ook op klantspecifieke order to cash en in je dagelijkse operationele activiteiten ga je steeds op zoek naar verbeteringen met als doel deze te implementeren en zo de supportnoden en processen naar een nog hoger niveaustandaard te brengen. Je verschaft op verzoek of op eigen initiatief inzichten over kwantitatieve en kwalitatieve ontwikkelingen door middel van periodieke en ad hoc rapporten .