Commercieel Medewerker Retentie
Functieomschrijving
Dit doe je voor onze klant
Het kan natuurlijk gebeuren: een klant belt om zijn internetabonnement op te zeggen. Jij zit als commercieel medewerker retentie klaar om de klant te woord te staan en de reden van opzeggen te achterhalen. Een klant kan hier verschillende redenen voor hebben, maar uiteraard ben jij er om hem/haar van gedachte te doen veranderen. Na het gesprek . Jij snapt dus dat je erg belangrijk bent voor de klant, maar ook voor ons. Daarom investeren we vanuit VodafoneZiggo veel in jouw ontwikkeling. Ook durven we met het grootste gemak te zeggen dat jij je binnen no time helemaal thuis voelt op ons toffe kantoor in Rotterdam.
Zó doe je dit
- je start met een training van 20 uur die je in 1 week in je eigen omgeving op een tijdstip dat jouw uitkomt moet volgen en daarna met een coach aan de slag.
- inkomende telefoontjes beantwoorden, van klanten die de intentie hebben om hun abonnement op te zeggen
- achterhalen waarom klanten hun abonnement op willen zeggen
- klachten en problemen oplossen, advies geven en hiermee klanten overtuigen om bij VodafoneZiggo te blijven. De gesprekken met de klant handel je ook administratief af
- ondersteunen op overige retentiewerkzaamheden, zoals bestaande klanten zelf benaderen om een opzegintentie te voorkomen