Uitvoerend medewerker B Servicedesk
Jouw rol als Uitvoerend medewerker B:
Je bent verantwoordelijk voor de werkzaamheden die verricht worden binnen het team Servicedesk. De medewerker Servicedesk draagt zorg voor de uitvoering van de Servicedesk-taken die bij de 1stelijn loketfunctie (receptie/balie) en het Callcenter van de organisatie uitgevoerd worden.
Taken en verantwoordelijkheden:
- Je draagt zorg voor receptiewerkzaamheden zowel fysiek, telefonisch als digitaal;
- Aannemen en behandelen van (telefonische) meldingen, vragen, klachten en staat de klant te woord en verzorgt de registratie;
- Je draagt zorg voor de verwerking van o.a. registratie van bezoekers, presentie/absentie van studenten/medewerkers richting interne organisatie;
- Het aannemen en verwerken van reservering(en) in de diverse systemen;
- Draagt zorg voor algemene (onderwijs) informatie aan studenten, docenten en overige;
- – Het opstellen en doorvoeren van rapportages volgens vooraf opgestelde richtlijnen voor de interne en externen van de organisatie;
- De uitgifte, inname en het beheer van bedrijfsmiddelen t.b.v. de klant, zoals pasjes en kantoorartikelen;
- Het verzorgen van post- , distributie- en scantaken;
- Onderhoudt en beheert de evenementenkalender en ondersteunt bij de uitvoering hiervan;
- Het fungeren als eerste aanspreekpunt (noodtelefoon) bij calamiteiten (opstart BHV, oproep hulpdiensten);
- Doet aanbevelingen aan de leidinggevende om veel voorkomende problemen op te lossen;
- Onderhoudt contact met firma’s t.a.v. bestellingen c.q. leveringen;
- Voert beperkte administratieve taken uit t.b.v. de organisatie.