Teamleider Callcenter
Dit ga je doen:
- Binnen gestelde doelen (KPI’s) samen met het callcenter team het ‘inkomende’ telefoonverkeer (inbound calls) alsmede online booking aanvragen van berijders, klanten en collega’s af te handelen.
- Anticiperen op gebeurtenissen die ruitschadelast kunnen beïnvloeden en derhalve impact hebben op telefoon – & onlineverkeer en daarnaar handelen.
- Signaalrol bij afwijkende patronen in bel- en/of onlinegedrag van berijders/ klanten.
- Dagelijks leiden, begeleiden en stimuleren van supervisor, superuser en 20+ callcenter agents.
- Verantwoordelijk voor en uitvoeren van frequente rapportage van de KPI’s.
- Verantwoordelijk voor de planning & bezetting van het callcenter.
- Contactpersoon en aanspreekpunt voor onze externe back-up partner (G4S).
- Ontwikkelen en voorzitten van callcenter meetings en overleg met verschillende afdelingen.
- Verantwoordelijk voor de procesmatige en kwalitatieve afhandeling van buitenland ruitschades.
- Primair contactpersoon voor onze buitenlandse afhandelingspartners van EAVAA.
- Verantwoordelijk voor een up to date content van WIKI (interne informatiepagina ).
- Zorgdragen voor controle op kwaliteit van de telefoongesprekken en het up to date houden van de telefoonscripts.
- Deelname aan Commercieel overleg (Marketing, Call Center & Sales).