Teamleider Callcenter

Kom in contact met een voordelig callcenter

Teamleider Callcenter

21 augustus 2020 Callcenter 0

Dit ga je doen:

  • Binnen gestelde doelen (KPI’s) samen met het callcenter team het ‘inkomende’ telefoonverkeer (inbound calls) alsmede online booking aanvragen van berijders, klanten en collega’s af te handelen.
  • Anticiperen op gebeurtenissen die ruitschadelast kunnen beïnvloeden en derhalve impact hebben op telefoon – & onlineverkeer en daarnaar handelen.
  • Signaalrol bij afwijkende patronen in bel- en/of onlinegedrag van berijders/ klanten.
  • Dagelijks leiden, begeleiden en stimuleren van supervisor, superuser en 20+ callcenter agents.
  • Verantwoordelijk voor en uitvoeren van frequente rapportage van de KPI’s.
  • Verantwoordelijk voor de planning & bezetting van het callcenter.
  • Contactpersoon en aanspreekpunt voor onze externe back-up partner (G4S).
  • Ontwikkelen en voorzitten van callcenter meetings en overleg met verschillende afdelingen.
  • Verantwoordelijk voor de procesmatige en kwalitatieve afhandeling van buitenland ruitschades.
  • Primair contactpersoon voor onze buitenlandse afhandelingspartners van EAVAA.
  • Verantwoordelijk voor een up to date content van WIKI (interne informatiepagina ).
  • Zorgdragen voor controle op kwaliteit van de telefoongesprekken en het up to date houden van de telefoonscripts.
  • Deelname aan Commercieel overleg (Marketing, Call Center & Sales).