Service Medewerker
Functieomschrijving
“Werken bij Telefoonboek is echt een aanrader. Je groeit in je telefonische gespreksvaardigheden, de werktijden zijn flexibel en je werkt met hele leuke collega’s die je naast het werk ook spreekt bij bijvoorbeeld de borrels!”
Sterre, Medewerker Nummerdiensten
Ben jij een enthousiaste duizendpoot en is het voor jou een uitdaging om in contact te zijn met klanten? Dan is een flexibele en afwisselende baan als klantenservice medewerker bij Places.nl echt iets voor jou!
Een werkdag…
Je start de dag samen met alle servicemedewerkers die die dag werkzaam zijn en de servicedesk manager samen op het kantoor en haal je een lekkere koffie of thee. Vervolgens wordt er besproken wie wat gaat doen en voor welke activiteiten extra aandacht vereist is. Je houdt je bezig met het optimaliseren van betaalde pakketten die de klant heeft afgesloten en het instellen van een professioneel bedrijfsprofiel of het naluisteren van de sales gesprekken die zijn gevoerd met de klanten door de accountmanagers. Tussendoor help je de andere servicedesk met de vragen die zij hebben. Jij werkt hier elke dag en bent dus veel meer op de hoogte van wat er gaande is. Om deze reden neem je ook bepaalde verantwoordelijkheden over van de servicedesk manager en werk je nauw met haar samen.
In middag pak je verder de werkzaamheden op en zorg je ervoor dat alle taken die dag zijn afgerond. Ook zorg je dat de mailboxen elke dag zijn bijgewerkt, zodat de klant altijd snel antwoord ontvangt op de vragen.