Klantenservice Medewerker
Functieomschrijving
Delen
Wat ga jij doen
Wij zijn blij met jou! Word je aangenomen en ben je 3 maanden of langer bij de klantenservice van de Nederlandse Loterij in dienst? Dan krijg jij van ons een eenmalige BONUS VAN MAAR LIEFST €250,- NETTO! Grijp deze kans!
Nederlandse loterij is LOTs of fun
Wil jij deel uitmaken van het klantenservicemedewerkers team voor de Nederlandse Loterij met onder andere; de staatsloterij Lotto en bijvoorbeeld Eurojackpot, wacht dan niet langer en lees snel verder!
Je gaat aan de slag bij Cendris op het project de Nederlandse Loterij. Vanachter jouw bureau probeer jij, samen met je collega’s hét verschil te maken voor de klanten van de NLO. De spanning zit hem bij jou niet in de trekkingen, maar of je iedere klant hebt weten overtuigen van jouw enthousiasme en daarmee de klant geholpen hebt. Dat doe je door alle klantvragen via de telefoon, e-mail en andere systemen zo goed mogelijk te beantwoorden en iedereen te voorzien van optimale winkansen. Veel voorkomende vragen kunnen dan ook zijn:
“Ik heb de Staatsloterij-app gedownload, hoe werkt deze eigenlijk?” “Ik speel al mee met de Staatloterij, hoe vergroot ik mijn win kans, kan jij mij helpen?” “Kan ik ook bij een trekking aanwezig zijn?” “Je gelooft het niet, ik heb een prijs gewonnen!” “Help ik ben lot kwijt, en nu?” “De afschrijving is niet gelukt, maar ik wil wel mee spelen”
Je staat de klant vriendelijk te woord en gaat op zoek naar een passende oplossing of passend aanbod voor de klant. Inlevingsvermogen is enorm belangrijk voor de klant. Jij bent dé expert en helpt de klant verder. Je verkoopt een droom en kan met je enthousiasme de klant overtuigen. Óók wanneer de klant teleurgesteld is, raak jij niet in paniek maar kan jij het luisterend oor zijn dat de klant nodig heeft op dat moment.
Natuurlijk moet je voorafgaand best veel weten over de Nederlandse Loterij, kennis, enthousiasme, vertrouwen, empathisch vermogen en betrokkenheid. Jij dé expert bent die onze klant nodig heeft. Maar maak je vooral niet druk, voorafgaand krijg je een betaalde training en ook na de training krijg je nog voldoende begeleiding van je collega’s, de coaches en je teammanager! We vinden het belangrijk dat je je thuis voelt bij ons, het leuk vindt om nieuwe dingen te leren en dat je graag bezig bent met je eigen ontwikkeling én die van de afdeling.