Klantcontactcentrum woningcorporatie

Kom in contact met een voordelig callcenter

Klantcontactcentrum woningcorporatie

21 augustus 2020 Klantenservice 0

Over de functie

Kapotte kranen, geluidsoverlast en huuropzeggingen bekende kost? Onze opdrachtgever in Noord-Brabant en in Limburg is op zoek naar een Medewerker Klantcontactcentrum.

 

Huurders kunnen tegen van alles aan lopen. Dat kan heel vervelend zijn. Jij bent het eerste aanspreekpunt en beseft dat als geen ander. Dus je luistert goed naar het verhaal, vraagt goed door en probeert zo snel mogelijk een oplossing te bieden. Die biedt je zelf waar kan. Zo niet, dan schakel je richting de juiste partijen.

 

De afwisseling in vragen, typen mensen en betrokken partijen biedt iedere dag weer uitdaging in je werk. Je wilt iedereen zo goed mogelijk helpen. Om dat te kunnen, sta je stevig in je schoenen. Want soms is het eerst nodig een huurder te kalmeren en grenzen aan te geven. Alleen zo is het mogelijk er samen uit te komen.