ICT Supportmedewerker
Functieomschrijving
Als ICT Supportmedewerker ben jij het aanspreekpunt en visitekaartje van het bedrijf bij technische vraagstukken. Jij maakt een eerste analyse van alle klantmeldingen en probeert zelfstandig of in samenwerking met één van onze productontwikkelaars deze meldingen op te lossen. Je administreert alle meldingen en maakt daar periodiek een analyse van. Je bent o.a. medeverantwoordelijk voor de ondersteuning van de koppelingen tussen schooladministratiesystemen met onze database servers, zodat de data-uitwisseling tussen de systemen van onze klanten en onze servers geautomatiseerd en vlekkeloos verloopt.
Daarnaast bied jij ondersteuning en begeleid jij interne werkprocessen als het gaat om complex softwaregebruik en implementatie. Collega’s kunnen bij jou terecht voor handige tips, zodat ze nog efficiënter van de software gebruik kunnen maken.
Plaats in de organisatie
Jij rapporteert aan het Hoofd Sales & Marketing en werkt nauw samen met onze softwareontwikkelaars in Roemenië (de spreek- en schrijftaal binnen AMN is zowel Engels als Nederlands).
Verantwoordelijkheid en taken:
· Je handelt helpdesktickets (technische vraagstukken) af en helpt klanten bij telefonische vragen;
· Je zorgt voor een goede administratie van alle meldingen;
· Je ondersteunt de geautomatiseerde koppelingen tussen onze servers en de verschillende schooladministratiesystemen van onze klanten;
· Je verricht ondersteunende taken bij het ontwikkelen van assessments, tests en toetsen. Bijvoorbeeld verwerken, controleren en updaten van opdrachten;
· Je voert tests uit op de nieuw ontwikkelde instrumenten, schrijft/onderhoudt werkinstructies en handleidingen;
· Je ondersteunt de ISO-eindverantwoordelijke en het Hoofd Softwareontwikkeling en Technische infrastructuur bij het onderhouden van de ISO-certificering;
· Je verricht hand-en-spandiensten bij het onderhoud van ons CRM programma t.b.v. de juiste klantanalyses en de facturering;
· Je vertaalt klantmeldingen en resultaten van klantanalyses proactief naar verbeteringen in de algemene serviceverlening, customer journey en technische functionaliteiten;
· Je houdt je aan de geldende beleidsuitgangspunten en geeft mede invulling aan het (privacy) informatiebeveiligingssysteem van AMN.