Callagent – Tempo-Team ROTTERDAM, ZH 3032

Kom in contact met een voordelig callcenter

Callagent – Tempo-Team ROTTERDAM, ZH 3032

21 augustus 2020 Callcenter 0

Hoe ziet je dag eruit?

Allereerst kijk je of er nieuwe aanmeldingen zijn binnengekomen die zijn uitgevallen in de werkbak. Die ga je meteen even bellen! Hoe sneller je ze belt, des te groter de kans is dat ze daadwerkelijk klant worden. Je spreekt met je collega af welke werkbak je hierna oppakt en gaat aan de slag. In het klantsysteem zoek je de klant op, hij heeft zijn aanmelding nog niet afgerond omdat de borgincasso is mislukt. Je zoekt op wat hiervan de reden is, bereid je voor, zodat je weet wat je de klant het beste kan adviseren. Je belt ‘m op en je adviseert hem om de machtiging online aan te maken, dat is makkelijker. Even de link per e-mail sturen en je helpt hem meteen door het proces heen. Je zet op de sheet wat het resultaat is van het gesprek. Volgende week ga je checken of de incasso is gelukt bij de klant. Op naar de volgende klant, je kunt er vast nog meer helpen vandaag!

Tussen 17-18 u ga je de klanten checken die je vorige week hebt gesproken. Je ziet dat de klant die je met zijn machtiging hebt geholpen nu zijn autopas heeft ontvangen. Goed om te zien! In de avonduren (eventueel) bel je lekker verder en bel je ook nog een aantal klanten terug waarmee je een terugbelafspraak had gepland.

Overdag hadden ze geen tijd. Je bent blij dat je wat extra service hebt kunnen verlenen aan de klant, dit geeft voldoening.