Assistent Intake en Service
Functieomschrijving
Het Regionaal Service Centrum (RSC) in Utrecht is op zoek naar stressbestendige en alerte assistenten intake & service die stevig in hun schoenen staan. Herken jij jezelf hierin? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
Het RSC van Eenheid Midden-Nederland is het voorportaal van de politie in het contact met de burger. De burger kan via verschillende kanalen contact leggen met de politie, zoals via het algemene politienummer 0900 – 8844 en via internet. Als assistent intake & service sta je mensen telefonisch te woord en neem je aangiftes op. In de toekomst horen daar ook 2D/3D-aangiftes bij. Je handelt digitale meldingen af en maakt meldingen aan voor het Operationeel Centrum (politiemeldkamer). Daarnaast plan je afspraken voor aangiftes in voor de basisteams. Tevens verwerk je internetaangiftes. Het RSC, en jij dus ook als assistent intake & service, heeft een belangrijke taak; je moet ervoor zorgen dat een verzoek of vraag direct op de juiste plek in de organisatie terecht komt. Daar heeft de gehele organisatie profijt van.