Backoffice Medewerker
Functieomschrijving
” ” Backoffice Medewerker Vandebron
English
Backoffice Medewerker
Job description
Als Backoffice Medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor collega’s van de klantenservice, wanneer zij of onze klanten vastlopen in de systemen. Jij bent daarbij eindverantwoordelijk voor het bewaken van de verwerking van deze klantgegevens. Voor een groot deel ben je bezig met uitzoekwerk om vragen snel en accuraat te beantwoorden en blijf je kritisch kijken of processen verbeterd kunnen worden. Daarnaast fungeer je ook als eerste aanspreekpunt voor leveranciers en netbeheerders.
Wat ga je doen?
- Je verwerkt doorgezette taken vanuit andere afdelingen binnen Vandebron, hierbij kan je denken aan wijzigingen van klantgegevens, meterstanden, contracten en het oplossen van vastgelopen processen.
- Je verwerkt de maandelijkse disputen en mutaties.
- Je lost de vastgelopen processen niet alleen op, maar signaleert ook hoe deze in het vervolg voorkomen kunnen worden.
- Je verwerkt berichten en de de uitwisseling van gegevens tussen Vandebron en andere marktpartijen. Waar nodig heb je inbound en outbound contact, per mail (en telefoon), met leveranciers en netbeheerders.
- Complexe vragen zet je uit bij stakeholder(s) binnen of buiten de organisatie.
- Je monitort deze uitvraag zodat deze processen ook zo spoedig mogelijk verwerkt worden.
- Je zorgt ervoor dat we ons als Vandebron houden aan de voorgeschreven regels in de markt. Daar waar nodig pas je interne processen aan en zorg je ervoor dat we compliant zijn aan de regels.